perjantai 30. marraskuuta 2012

Kirjaisa blogijoulukalenteri

Minä olen Jouluihminen. Rakastan joulunalusaikaa, valmisteluja ja suunnittelua ehkä enemmän kuin varsinaista joulua. Siksi halusin viettää tätä ihanaa aikaa täällä blogissanikin joulukalenterin merkeissä! Minulla on hurjasti koulukiireitä vielä ennen joululomaani joka koittaa 18.12. Blogi saattaisi olla hiljainen näin joulun alla, mutta nyt kalenteri pitää blogin elossa siihen saakka, kunnes saan enemmän aikaa taas muillekin kuin koulukirjoille.

Joulukalenterini sisältää erilaisia listauksia, leikkimielisiä kilpailuja ja jokaisena adventtisunnuntaina pienen poistokirja-arvonnan. Joulukirjat, joulusta kertovat ja itselleni tärkeät kirjat jotka minä liitän jouluun, tulevat etenkin aaton lähestyessä saamaan oman roolinsa joulukalenterissa. Ensimmäinen kalenteriluukku aukeaa huomenna klo 10:00! Tervetuloa mukaan ♥.


20 kommenttia:

  1. Joulukalenteri, mahtavaa! Minäkin rakastan kaikkea jouluhöpsötystä ja kalenterit ovat ihania. Odotan innolla luukkujasi! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, joulukalenterit ovat parhautta!! Minullakin on joulukalenteri blogissa, runoaiheinen. Odotan jo innolla mitä luukuistasi paljastuukaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Runoaiheinen kalenteri on kiva idea, täytyypä käydä kurkkaamassa!:)

      Poista
  3. Oi jes! Sulla on selkeesti huomattavasti enemmän suunniteltu kalenteri kuin mulla :D En ole vieläkään päättänyt huomisen aihetta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihanaa ;). Täytyy käydä seurailemassa sinunkin kalenteriasi :).

      Poista
  4. Jee, kuulostaa kivalta. Aivaien innolla luukkuja :).

    VastaaPoista
  5. Ihana idea, olen itsekkin pyöritellyt mielessä samankaltaista ideaa! :)

    VastaaPoista
  6. Hauska idea! Ja kiva, että jaksat nähdä näin paljon vaivaa 8)

    VastaaPoista
  7. Joulukuusta onkin tulossa entistäkin ihanampi joulukalenterien ansiosta. Ehdotttomasti tulen kurkkimaan kaikki luukut! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.