tiistai 17. elokuuta 2010

ostoksia

Uusimmat kirjaostokseni saapuivat adlibrikselta tänään.


Sofi Oksasen Stalinin lehmät on ollut lukulistalla jo kauan. Zadie Smithin muista kirjoista olen tykännyt joten nyt pitää kyllä lukea myös Kauneudesta. Virginia Woolfin Mrs Dalloway on muuten vaan pakko omistaa. Jenny Downhamin Ennen kuin kuolen -kirjaa eräs kirjahullu ystäväni suositteli ja Peter Cameronin The Weekendin bongasin Leenan blogista ja hän myös suositteli sitä (onpa muuten ihastuttava kansi kyseisessä kirjassa!). Tässä taas hieman enemmän luettavaa tulevan syksyn ja talven varalle kun en ehdi kirjastoon yhtä usein kun nyt kesän aikana olen siellä vieraillut:)

2 kommenttia:

  1. Minulla odottaakin tuo Jenny Downhamin kirja hyllyssä kirjaston kappaleena lukemistaan!

    VastaaPoista
  2. Susa, olen kuullut siitä paljon kehuja! Toivottavasti on hyvä kirja:) meidän pikkukirjastossa se on jatkuvasti lainattuna joten päätin ostaa omani:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.