lauantai 13. elokuuta 2011

Makea tunnustus

Lukuisa-blogin ihana Laura muisti minua tällaisella makealla tunnustuksella:


Tunnustukseen kuuluu kertoa lempiväri, lempiruoka ja minne haluaisi matkustaa.

Lempivärini on vihreä, ruskea ja oranssi. Kaikki syksyiset, maanläheiset värit. Kirkkaista väreistä sain teininä yliannostuksen;)

Voiko lempiruoaksi sanoa juusto? Tykkään siis lähes kaikista juustoista, juustoista viinirypäleiden ja keksien kera, ruoista joissa on paljon juustoa, salaateista joissa on juustoa, pizzasta jossa on paljon aurajuustoa, nam!

Rakastan matkustelua. Joskus haluan ehdottomasti Venezuelaan, mutta se ei ole lähitulevaisuuden matka. Haluan uudestaan myös Pariisiin ja kesäisellä interraililla sydämeni varastaneeseen Wieniin. Syksymmällä alkaakin keväisen reissun suunnittelu ystävän kanssa, määränpää on vielä epäselvä:)

(kuva)
Tämä haaste on tainnut kiertää jo kaikki suosikkiblogini, mutta se joka tätä ei ole vielä saanut -ole hyvä - nappaa makea tunnustus mukaasi:)

Kotiuduin muutama tunti sitten yövuorosta joten tämä päivä kuluu laiskasti kirjan parissa lepäillen jotta illalla jaksaa vielä yhden yövuoron. Mukavaa viikonloppua kaikille!:)

3 kommenttia:

  1. Oi, maanläheisiä värejä, juustoja ja Wien. Kaikki ihania asioita minunkin mielestäni. :)

    VastaaPoista
  2. Ah, minäkin RAKASTAN juustoa, ja on ollut ihan kamalaa vähentää sitä viime aikoina ruokavaliosta reippaasti ensisijaisesti eettisistä, sitten ekologisista ja kolmanneksi painonhallinnallisista syistä. Olen niin hulluna juustoon, että jos sitä kotona on, syön sitä holtittomasti. Ja olen aina syönytkin, mutta nyt tuli muutos, päätin, vaikka sydämeni itkee siksi verta.

    Kokonaan en juustosta luovu, mutta kokeilen nyt olla ostamatta "leivänpäällisjuustoa", ja pyrin ostamaan kaiken herkkuna ja ruoanlaitossa käyttämäni juuston vegeversioina tai luomuna. Myös lampaan- ja vuohenmaitojuustot suon itselleni silloin tällöin näiden eläinten parempien elinolosuhteiden vuoksi.

    Mutta siis, pointti oli, että olen ihan samanlainen juustohiiri kuin sinä, ja jos kaikkea ylläolevaa ei tarvitsisi ottaa huomioon, voisin melkein elää pelkällä leivällä ja juustolla. Nam!

    PS. Mulla oN Wien käymättä, ja jostakin syystä se ei ole kauheasti koskaan kiehtonut, mutta viime vuosina olen alkanut ajatella, että voisi se kuitenkin olla aika upea kaupunki!

    VastaaPoista
  3. Katja, kiva kuulla etten ole ainoa. Wien on ihana!:)

    Karoliina, minäkin yritin yhdessä vaiheessa vähentää tuota juustoa mutta...ei onnistunut niin hyvin. Leivänpäällisjuustoa olen onnistunut minäkin vähän vähentämään;) Wien on kyllä ihana kaupunki, suosittelen lämpimästi!:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.