maanantai 29. lokakuuta 2012

Tunnustuksia

Sain Annilta, Katrilta ja Jonnalta blogeja jo aiemmin kiertäneen tunnustuksen. Minä kiitän ja yritän keksiä kahdeksan uutta faktaa itsestäni :).


♥ Ilmoittauduin juuri elämäni ensimmäiselle puolimaratonille. Juoksen Helsinki City Runin heti vapun jälkeen 4.5.2013 ;).

♥ Olen salaisesti innoissani aikaisin tulleesta talvesta. Täällä Turussa on jo ihan valkoinen maa ja täysi talvi, kun taas Lohjalla, jos vietin edellisviikon, ei ollut lunta lähes yhtään.

♥ Olen innokas kokkailija, mutta jaksan harvoin tehdä ruokaa vain itselleni. Toiseksi paras tapa viettää aikaa kavereiden kanssa on mielestäni kokkailla ja syödä yhdessä. (paras tapa on liikkua yhdessä, lenkkeillä ja hikoilla ryhmäliikuntatunneilla ja jorista tunnista jälkeenpäin ;).

♥ Katson harvoin telkkaria, mutta Downton Abbeyn lisäksi seuraan lähes kaikkea urheilua. Outo, mutta kiehtova urheilulaji on Snooker. Vähän kuin biljardi, mutta paljon kiinnostavampi ;).

♥ Jos minulla olisi paljon rahaa matkustelisin monta kertaa vuodessa. Rakastan uusiin kaupunkeihin tutustumista, ja parin päivän teholomat yhdessä kaupungissa ovat suosikkejani. Jaksan harvemmin olla viikkoa samassa paikassa, joten rantalomat turistikohteissa ei ole minun juttuni.

♥ Toivon, että olisin enemmän aamuihminen. Haluaisin aloittaa aamuni aikaisin treenaamalla, syömällä aamupalaa kauan ja nauttimalla aamuhetkestä, mutta koska nukkumaan meno liian usein venyy hyvän kirjan vuoksi myöhään yöhön, ei aamureippailuni kovin usein onnistu.

♥ Nuorempana haaveammattini oli eläinlääkäri, mutta en ikimaailmassa pystyisi tekemään sitä työtä. Rakastan kissoja ja kaneja, pelkään hieman koiria ja hevoset vasta pelottavatkin. Muita haaveammattejani oli lentoemäntä, opettaja ja toimittaja.

♥ Koen yleistietämykseni olevan varsin hyvällä tasolla, mutta kaikki mikä politiikkaan tai muihiin yhteiskunnallisiin asioihin tulee, on yksinkertaisesti hepreaa minulle. En tiedä politiikasta mitään, ja istun nolona hiljaa kun puheet kääntyvät veroihin, puoluepolitiikkaan tai kuntayhdistymisiin... Äänestin kyllä eilen kunnallisvaaleissa...;)

En nyt laita tunnustusta eteenpäin tällä kertaa, mutta kaikki halukkaat voivat sen tietysti vapaasti ottaa mukaansa :).

6 kommenttia:

  1. Meillä on yhteistä enemmän kuin uskotkaan. En nyt viitsi tähän listata, mutta kaikki muu sama, paitsi tuo maraton ja minä taas tykkään koirista ja ratsastan.

    Kivat vastaukset, jotka kertovat sopivasti. Vastaan itse tähän huomenna tai ke.

    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Leena! Minustakin näitä on hauska lukea, paljastaa sopivasti :).

      Ihanaa viikon jatkoa sinullekin!

      Poista
  2. Hauska lukea näitä aina :) Selviä vähän muistakin bloggaajista uusia juttuja.

    En muistanutkaan, että asutaan molemmat Turussa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Turussa olen muutaman vuoden asustellut! Ehkäpä törmäillään joskus ;).

      Poista
  3. Ihanaa, että joku muukin katsoo Snookeria! Minusta laji on tosi mielenkiintoinen. Kuka tai ketkä ovat suosikkipelaajiasi? Minun ovat Trump, Selby ja O" Sullivan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooh, ihanaa että kommentoit juuri noin! :D Minun suosikkini ovat Robertson ja Selby, ihan ylivoimaisetsi. Trumpkin on ihan jees ;). Kiva löytää Snookerkaveri täältä kirjamaailmasta! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.