keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Joululomalukemiset


Tänään on ihan vihoviimeinen koulujuttu tämän syksyn osalta, ja sitten suuntaan kohti lapsuudenkotiani joulunviettoon. Eilen pakkailin joululomatavaroita, ja tietenkin myös lomalukemisiani. Sivupalkin kyselyyn joulukirjasta osallistui monta, ja eniten ääniä sai Charlotte Brontën Kotiopettajattaren romaani. Se on siis "virallinen joulukirjani". Yllä olevassa pinossa näkyy myös muut kirjat, jotka ajattelin loman aikan lukea. Jotkut ehkä jää lukematta, jos joululahjoista ilmestyy kiinnostavampia kirjoja...

Nyt siis vielä viimeisen kerran yliopistolle tämän vuoden puolella, ja sitten nokka kohti joulunviettoa.          
I-h-a-n-a-a!!!

Mahtavaa viikon jatkoa sinulle ♥.

10 kommenttia:

  1. Kiintoisaa luettavaa sinulla pinossa. Jääskeläinen ja Boyne (heh!) tietenkin kiinnostaa. Kotiopettajattaren romaanikin, sillä itse en pitänyt siitä juuri lainkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiva katsoa mitä mieltä minä olen tuosta Kotiopettajattaresta ;). ja Boynea odotan paljon!

      Poista
  2. Ei huono valinta. Brontë on ainakin tunnelmallista joululuettavaa. (: Mukavilta kuulostaa myös John Boyne ja Pasi Pekkola.
    Mukavaa joulunodotusta! Itsekin jo kovasti odotan että työtahti vähän heltyisi ja pääsisi rauhassa taas lukemaan. (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä viimeisiin töihin sinulle! Minä odotan myös hurjasti tuota Boynea, olen pitänyt kirjailijan aiemmista kirjoista kovasti :).

      Poista
  3. Jee Pekkola! Kiva, että sulle valittiin Bronte, yksi klassikko tulee taas luetuksi. (En kyllä muista nyt kuollaksenikaan äänestinkö tätä vai Boynea)
    Mulla on vielä 4 työvuoroa ja sitten pääsen sunlailla lomailemaan kirjojeni kanssa, jihuu!

    Nauti nyt ansaitusta lomasta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, kiva saada klassikkolistaan lyhennystä! :) Nauti sinäkin ihanasta lomasta ennen kiireistä tammikuuta! ♥

      Poista
  4. Minäkin horisin jotain varmasti todella mielenkiintoista vuoden viimeiseen tenttiin, mutta ei se haittaa, onneksi on nyt lomaa opinnoista (paitsi ei kandista)! Töissä olen vielä huomenna ja ensi maanantaina, sitten sieltäkin saa lomailla aina ensi vuoden puolelle asti. :)

    Minullakin on lukupinossa Jääskeläisen uusin, saa nähdä milloin ehdin lukea sen. En ainakaan vielä jouluna, kun on muita kirjoja suunnitelmissa! Tuo Boynen kirja oli ihana, toivottavasti tykkäät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no ei mennyt minunkaan tentti ihan putkeen, mutta mitäs pienistä. Loma on ainakin! :D

      Luulen että tykkään Boynen kirjasta, odotan jo innolla pääseväni sen pariin! :)

      Poista
  5. Ihana pino ja ihanat kirjat! Minulla on tuo ihan sama Kotiopettajattaren romaani, ja nyt tuli mieleen pitäisikö minunkin ottaa se joulukirjaksi :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Minä luulen ja toivon, että Kotiopettajattaren romaani on sopiva joulukirja :).

      Poista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.