keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Gorgeous!



 Sain Laurenilta tämän hienon tunnustuksen joka on kiertänyt jo suurimman osan blogeista. Siksi minä en anna sitä eteenpäin, kiitän vain Laurenia ja vastaan kysymyksiin;)


 1. Milloin aloitit blogisi?
Huhtikuussa 2010. Reilun kuukauden päästä on siis synttäreiden vuoro!:)

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Omia kokemuksiani kaikista kirjoista jotka luen (paitsi tenttikirjallisuudesta...).

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen?
Jaa-aa...ehkäpä olen kirjabloggareiden joukossa aika nuori kun ikää on vasta se kaksikymmentä...En osaa sanoa muuta kuin sen, jonka kaikki muutkin ovat sanoneet: tämä on minun blogini, ja kukaan muu ei lue ja koe juuri samoja kirjoja samalla tavalla kuin minä;)

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Olin jo jonkin aikaa pitänyt kirjaa lukemistani kirjoista ja sitten silmiini osui muutama kirjablogi ja innostuin. Olen nuorempana pitänyt "muotiblogia" muutaman vuoden.

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
En oikein tiedä, olen tällä hetkellä aika tyytyväinen tähän:)


Ja takaisin tenttikirjan pariin. Huomenna on viimeinen tentti muutamaan viikkon joten viikonloppuna luvassa muita kirjoja. Ihanaa!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.