lauantai 23. huhtikuuta 2011

Day 23 – A book you wanted to read for a long time but still haven’t

Tämä lista on mahdottoman pitkä, mutta mainitsen nyt muutaman kirjailija, joiden kirjoja minun on pitänyt jo kauan lukea:

* Jane Austen
* Chimamanda Ngozi Adichie
* Päivi Alasalmi

Lisäksi luettavien kirjojej kasastani löytyy esimerkiksi Ian McEwanin Sovitus, Virpi Hämeen-Anttilan Toisen taivaan alla ja Sophie Kinsellan Mini Shopaholic. Hyllystäni löytyy myös Anja Snellmanin Parvekejumalat joka minun piti lukea jo viime syksynä.

2 kommenttia:

  1. Ehdottomasti kannattaa raivata tilaa ainakin tälle, mutta muutkin listallasi ovat lukemisen arvioisia. Mielestäni Parvekejumalat on saanut ihan liian vähän keskustelua aikaan.

    VastaaPoista
  2. Kirsi, odotan innolla että ehdin Parvekejumalien pariin:) olen kuullut siitä kovasti kehuja ja ihmettelenkin, miten kirja ei ole sen enempää keskustelua saanut aikaan..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.