perjantai 22. huhtikuuta 2011

Day 22 – Favourite book you own

Olen koko päivän miettinyt minkä kirjan valitsisin tähän, mutta tajusin juuri että valinta on lopulta aika helppo. minä ahmin kirjoja omaan hyllyyni, ja lukemattomia omia kirjoja löytyy todellakin kymmeniä. Suosikkini jo luetuista, omistamistani kirjoista on ehdottomasti Riikka Pulkkisen Totta sekä Raja!



Ps! Liityin juuri BookCrossaajaksi, löytyykö lukijoiden joukosta muita crossaajia joilla olisi hyviä neuvoja tai kokemuksia annettavana? Suunnittelin vieväni ensimmäisen kirjani kaupungille huomenna;) Nyt kuitenkin takaisin Sebastian Faulksin ja suklaan pariin! Hyvää pitkäperjantain jatkoa kaikille♥

2 kommenttia:

  1. Minulla on edelleen molemmat lukematta, vaikka Raja löytyy omasta hyllystä.

    BookCrossaaminen onkin mielenkiintoista. Itse liityin joitakin vuosia sitten sivuille, löydettyäni sattumalta BC-kirjan. Täytyy tosin myöntää, että en ole ollut kovin aktiivinen. Muutaman kirjan olen löytänyt ja laittanut eteenpäin. Pitäisi taas aktivoitua. :)

    VastaaPoista
  2. Kuutar, lue Raja ensin, se on hieno kirja!:) BC vaikuttaa varsin kivalta ja olisi kiva itsekin joskus löytää BC-kirja;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.