perjantai 14. joulukuuta 2012

Luukku 14: Yksitoista joululahjatoivetta

Rakas Joulupukki, toivon joululahjaksi muutaman uuden kirjan joista nauttia joulunpyhinä. Tässä yksitoista toivetta, jonka joukosta voit vapaasti valita millä haluat lahjoa minua ;).









1. Vapauttakaa karhut / John Irving
2. Torka aldrig tårar utan handskar / Jonas Gardell
3. Tapetinvärinen / Virpi Hämeen-Anttila
4. Kerjäläinen ja jänis / Tuomas Kyrö
5. Uskottuni / Helene Gremilion
6. Silmänkääntäjä / Sarah Waters
7. Linnuntietä / Ann-Marie MacDonald
8. Vapaus / Jonathan Franzen
9. Vieraan lapsi / Alan Hollinghurst
10. Jäätelökauppias / Katri Lipson
11. Kafka rannalla / Haruki Murakami

Minkäslaisia kirjatoiveita löytyy muilta lukutoukilta? ;)

Ps! Kirjoitan tällä hetkellä syyslukukauden viimeistä tenttiä. Joululoma alkaa illalla klo 17:00, viimeisten luentojen jälkeen. Ihanaa ehtiä lukemaan muutakin kuin tenttikirjoja parin viikon ajan!! :)

9 kommenttia:

  1. Minä toivon oikeastaan eniten Kani nimeltä Jumalaa ja Oksasen uusinta. Mutta laitoin listaan kyllä muutaman muunkin kirjan ihan siksi, että löytyisi vähän huokeampiakin vaihtoehtoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kanikirjan minä aion lukea jouluna :). Ja siksi mullakin on noita vaihtoehtoja, kiva sitten saada ylläreitä ;).

      Poista
  2. Rakas Joulupukki, tuo Sannalle Uskottuni! :)

    Koska Pukki on kiireinen, tilasin hänen puolestaan itselleni jo muutaman joululahjakirjan. Näitä menneen vuoden teoksia, joita on suositeltu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tilailen mujutaman oman joululahjan, mutta taidan jättää sen joulun jälkeisiin alennusmyynteihin ;). Uskottuni olisi ihana saada!:)

      Poista
  3. Kafka rannalla on erinomainen toive. Toivottavasti saat sen! Minäkin haaveilen Linnuntietä-kirjasta, mutta olen koettanut etsiä harmillisen huonolla menestyksellä mm. nettiantikvariaateista. Jäätelökauppiaan haluan lukea, se on kuulemma tosi hieno.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen tuota Linnuntietä-kirjaa etsiskellyt, mutta näyttää olevan vaikeaa löytää sitä...:/

      Kafka rannalla on ehdottomasti lukulistallani ensi vuonna, haluan lukea lisää Murakamia pian!:)

      Poista
  4. Stephen Kingin Pimeä yö tähdetön taivas -kirjaa sekä J.R.R. Tolkienin Hobittia, niitä minä toivon :) Sekä tietenkin Stephenie Meyerin Twilight -sarjaa englanniksi ja C.S. Lewisin Narnian tarinoita ja ja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti saat toivomasi kirjoja! Minä en ole lukenut mainitsemistass mitään, mutta Twilighteja voisin englanniksi kokeilla...;).

      Poista
  5. Ihanaa joululomaa Sanna :) Vapauttakaa karhut, Uskottuni ja Vieraan lapsi olisi ihana löytää paketista..

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, ne ilahduttavat minua suuresti! :)
Kommenttienvalvonta on käytössä kesällä lisääntyneen roskakommenttien vuoksi. Kommenttisi ei siis näy heti, vaan tulee näkyviin vasta, kun olen hyväksynyt sen.